Varna! för shoppa med Beauty planet!!!

Nytt svar

Gladtjej - Skrivet: 2009-08-14 15:31:45
Akta!! varorna är tester. HAR HANDLAT OCH Fick en av varorna som står på flaskan att det är inte tilllåter att sälja, Vem vet att alla produkter är nya eller gamla. Rekommendera att kolla noggrann!!! Det var jätte otrevligt kundservice. De vill att jag ska behålla den för slippa att man ska hålla på skicka fram och tillbaka varan. Men man betalar ju för en ny flaska eller hur. Det var första gång för mig att handla smink och hudvård via nätet och fick det dåligaste sevice på en gång. Hoppas ni ska se upp!!!!

Lycka till :D

smink_kär - Skrivet: 2009-08-14 15:39:44
tack för varning :D

Eva - Skrivet: 2009-11-26 16:07:18
Hej!

Jag har handlat där massor av gånger och är helnöjd. Du måste mena de salongsstorlekar de säljer? Det är inte tester utan salongsstorlekar som vanligtvis inte säljs till kunder men de gör det! Sjukt bra priser för stora storlekar.

Björn Andres - Beauty Planet - Skrivet: 2009-12-18 14:20:29
Hej!

Produkterna som i detta fall köptes var salongsstorlekar från Decléor och det framgår väldigt tydligt när man beställer på sajten. Dessa produkter säljs normalt inte till konsument utan endast till hudvårdssalonger (därav namnet salongsstorlek). Därför står det på förpackningarna att de inte får säljas till konsument. Att detta skulle vara testers är helt felaktigt.

Anledningen till att vi säljer salongsstorlekar är att våra kunder efterfrågar större förpackningar till bättre pris. Vill man inte köpa dessa erbjuder vi även vanliga storlekar.

Mvh,
Björn Andres
VD
Beauty Planet

1 

Tillbaka

Forum - 5 senaste inläggen

id. bare minerals 14/04
Billiga hudvård,hårvård och smink produkter för Alla!! 21/02
Varna! för shoppa med Beauty planet!!! 18/12

Rösta - Har du haft nytta av informationen på denna sida?

Visa resultat!