Billiga hudvård,hårvård och smink produkter för Alla!!
Nytt svar| Karolina - Skrivet: 2010-02-21 12:55:52 |
| Är Du intresserad av att köpa skönhetsprodukter och kosmetika till chockerande priser? Du ska du Absolut läsa detta: Kosmetika företaget Oriflame har ett brett produktutbud av innovativa skönhetsprodukter baserade på naturliga ingridienser! Vi har även ett bra utbud av herr & barn produkter. * Är du intresserad av att kolla igenom våran produktkatalog? Det kan du enkelt göra genom att besöka min hemsida eller så kan jag snabbt och enkelt skicka hem en katalog till dig, Kostnadsfritt! Det är bara att maila din adress till mig så skickar jag en katalog. * Vill du prenumera på Månades-Erbjudnaden GRATIS? Skicka ett mail till mig och märk mailet med: Månadens! Så skickar jag månadsvis ut våra fantastiska och exklusiva erbjudanden direkt till din mail. Låter inte det fantastiskt? Jag garanterar att Du inte kommer att bli besviken. Jag kan även skicka hem prover till dig som är intresserad av att testa på någon produkt som du är intresserad av att köpa, Och det gör jag självklart kostnadsfritt. Den första som lägger in en beställning till mig får en Oxygen Boost Face Mask utan extra kostnad! Tveka inte att höra av dig om du undrar över något, Jag svarar på allt! Extra inkomst? Varför inte börja som säljkonsulent på världens snabbast växande kosmetikföretag Oriflame? Tjäna lite extra pengar, Sälj på hobbynivå eller deltid eller heltid, Du bestämmer helt själv! Du för förtjänst direkt och hjälp med att komma igång. Många förmåner och fina välkomsterbjudanden. Vad sägs t.ex om 20% rabatt på all kosmetik? Låter inte det lockande? Hör av dig för mer information. Oriflame Säljkonsulent Karolina Rudström Karolina-Oriflame@hotmail.com Http://my.oriflame.se/karolinarudstrom |
1
Tillbaka